Midsommar.

Jag har aldrig tidigare känt att midsommar har varit någonting speciellt, snarare som vilken kväll som helst som innebär fylla och fest. Men idag ser jag faktiskt fram emot denna kväll lite extra. Jag vet inte riktigt varför men jag tror definitivt det har att göra med det fina vädret och att kvällen kommer att spenderas med älskling, min bästa vän Amanda, Anton, Lars, Tobias och några fler roliga människor.

Innan vi sticker på midsommarfirande kommer det bli grillning med älskling, Amanda och kanske någon mer hemma i lägenheten.
Efter detta ska vi vidare till Lars, Anton och de andra som kommer vara där. Vad som väntar hemma hos Lars är däremot lite oklart… Jag har dock hört lite skvaller om att det kommer att spelas kubb och för de som dricker blir det självklart alkohol till detta.

Istället för alkohol kommer jag däremot sitta och äta de här jordgubbarna med grädde som inhandlades förut, vilket duger fint för mig 🙂

Hoppas ni får en fin midsommar!

kommentera...

