Målarböcker för vuxna.

Jobbade igår, kom fram till att de flesta nog vill att det ska vara olagligt att jobba på en söndag. Men det kommer bli att jobba söndagspasset denna vecka ändå, vilket kommer bli min sista dag innan semestern. Totalt har jag endast tre pass kvar och jag förbereder mig mentalt för att klara av veckorna av ”frihet”.
Startade idag med att beställa hem två målarböcker för vuxna som jag kan sitta och kladda i… Det fick bli ”The indie rock coloring book” och ”Graffiti art coloring book”.
Ser fram emot att få hem dem och börja måla, måste dock införskaffa tuschpennor av något slag tills dess. Har inte kommit underfund med vilka jag ska köpa än men det dimper nog ner någon idé snart.

Några sidor från böckerna:

2 reaktioner på ”Målarböcker för vuxna.

  1. wow en sån bok vill ju jag ha! det visste jag inte ens fanns. passar mig perfekt för jag är asdålig på att rita och kommer aldrig på vad jag ska rita när jag väl försöker. var köper?

kommentera...

