Ytterligare några minuter.

Vaknade ganska sent idag, runt 12-13 någonting. Har lite svårt för att veta exakta tiden då jag till en början mest låg och stirrade framför mig. Kollade en stund på mobilen också för att fastställa om någon försökt kontakta mig eller om något annat kul hade hänt.
Det hade inte hänt någonting speciellt, vilket resulterade i att jag inte orkade göra mycket annat än att ligga kvar ytterligare några minuter
Tillslut fick det bli att gå upp ändå, tog däremot med mig täcket ut i vardagsrummet och så har jag suttit en stund – täcket tryckt mot kroppen och datorn ovanpå…
Jag tycker egentligen inte om att spendera hela dagen med att inte göra någonting. Det vill säga sitta vid datorn och göra onödigheter som jag skulle kunna tänka mig leva utan.
Men jag känner inte för någonting speciellt idag, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det på ett bättre sätt. Kanske blir det att städa samtidigt som lite musik får spelas i bakgrunden.

kommentera...

