Amanda och Putte i parken.

Har umgåtts med Amanda idag 🙂 Vi har suttit på balkongen, lapat sol och pratat om alla världens orättvisor (vi är väldigt bra på detta nämligen). Vi skrattade även en hel del när vi kollade på en underlig film som heter Dirty love. Jag rekommenderar inte någon direkt att se den (i alla fall inte för själva storyn). Det var en högst oseriös film med halvkasst skådespeleri som gav några moments av total förvirring och skratt.

Hur som helst så håller jag för tillfället på med att försöka planera morgondagen då det blir Putte i parken med bland annat artister så som Seether, Flogging Molly och Chris Cornell. Ser verkligen fram emot detta samtidigt som jag känner en lagom stigande panik. Jag har nämligen inte planerat så mycket som jag annars brukar göra. Det kommer bli att åka in till stan imorgon innan festivalen och fixa lite saker. Ska försöka packa på mig olika nödvändigheter så som öronproppar och en regnponcho – utifall att det skulle bli kasst väder *vilket jag hoppas att det inte blir*.

 

 

 

 

 

 

 

2 reaktioner på ”Amanda och Putte i parken.

kommentera...

