Putte i parken – Dag 2.

Har nyss kommit hem ifrån spelningen med Thåström på PIP.
Är dödsförälskad i honom som vanligt och ”Ingen neråt sång” framförde han så bra ❤ Visste inte vart jag skulle ta vägen ett tag och vissa personer i publiken hade jag lust att slå. Vilket inte händer så ofta, för jag kan vara ganska så tålmodig när en av mina favoritartister står på scen… Ibland så blir man bitter ändå. Önskar att jag inte var det… Men det går nog över tills imorgon, för då ska jag se ytterligare en favvis. Nämligen kent! Som jag har längtat!

Här kommer några foton till:

Detta bildspel kräver JavaScript.


kommentera...

