Putte i parken – Dag 3.

Hela dagen bestod i stort sett av min längtan till att kent skulle dra igång att spela.
Innan kent var det artister så som Jonathan Johansson och Kapten Röd på scen.
Kapten Röd måste jag säga var riktigt bra! Det spöregnade när de spelade, men deras musik gjorde mig så himla glad ändå.
När väl kent drog igång 23.30 så var jag ganska blöt, men ändå lycklig för att se dem.
De spelade nya låtar ifrån senare album men även gamla godingar så som ”Musik non stop” och ”400 slag”. Jag tyckte dock deras avslut med låten ”Mannen i den vita hatten” toppade alla låtar jag någonsin sett live.
Underbart lycklig för att få ha sett dem och hoppas på att få se dem live någon mer gång i framtiden.

Detta bildspel kräver JavaScript.


kommentera...

