Några sammanfattande meningar.

Har inte riktigt funnit orden till att skriva här på hela helgen. Men nu tror jag nog att jag kan komma underfund med några sammanfattande meningar.

Fredagen bestod av fest (och den här gången drack jag faktiskt förvånande nog alkohol). Jag var dock inte mer än salongsberusad till skillnad ifrån David (älskling) som jag släpade hem ifrån krogen vid tvåtiden…

Lördagen (det vill säga gårdagen) blev en lugn dag. Den bestod av en fika på stan med syster och avslutades sedan med bland annat pizza och film med älskling och Tobias.
Stora delar av lördagen bestod också av mitt tjatande efter att skaffa en kattunge som jag sett en annons på. Efter många om och men gick älskling med på att vi kunde åka och kolla på den i alla fall. Jag ringde dock på annonsen idag och det verkar dessvärre som några andra skulle titta på katten idag (hoppas att de inte vill ha den, men det vill de nog)…

Och idag ska det bli att fira min bror som fyller år på ”Vedugnen” som är en restaurang/pizzeria. Hoppas att det blir trevligt och att han får en fin födelsedag 🙂

kommentera...

