Trött.

Idag skäms jag nästan lite över att jag inte har åstadkommit något. Fast bara nästan.
Har känt mig trött, så där trött som jag alltid gör på dagen. Det konstiga är ju att det nästan alltid vänder tills kvällen och natten återvänder. Ibland undrar jag om det kanske möjligtvis skulle kunna vara så att jag inte riktigt är skapad för dagarna. Kanske är jag mer lik Stina som ligger och sover i soffan och leker och busar på kvällen. Tråkigt att jag inte kan göra så resten av livet (eller det kanske är tur?). Man måste ju börja leva någonstans och soffan är nog inte det ultimata stället.

Hela dagen har dock inte varit helt tom, trots att de flesta timmarna har varit framför TV:n och datorn. Tog bland annat en svängom till affären förut, för att posta ett brev och för att hämta ut ett paket. Det kom även ytterligare ett paket till dörren som bara var till Stina, hon verkade väldigt nyfiken på detta. Undrar dock om det var själva innehållet eller bubbelplasten som var roligast. Lagade även tortillas med älskling innan han fick ge sig iväg på nattskiftet…

Så visserligen har jag plockat med lite nya saker idag och lagat mat. Men i stort sett har det varit en latdag helt enkelt. På måndag får det dock bli ändring på detta, för då är det  jobb som står på schemat.

Detta bildspel kräver JavaScript.


kommentera...

