Batman the dark knight rises.

Har nyss kommit hem efter att ha kollat på Batman the dark knight rises med älskling, Tobias och Louise. Filmen var bortom mina förväntningar och den är garanterat en av de bästa filmer jag har sett på bio. Jag vet inte mycket mer jag kan skriva här utan att försäga mig för mycket… Men det jag kan berätta är att när jag gick ut ifrån biografen var mitt medvetande fortfarande kvar i filmen. Karlstad var Gotham och Batman var bland oss.

Mäktig film, minst sagt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kommentera...

