Fighting.

Sitter och funderar samtidigt som filmen ”Fighting” rullar på TV:n.
Det är en sådan där film som får mig att fundera på människans överlevnadsinstinkt och hur långt man går för att klara sig i en värld byggd på pengar.
Jag vet inte om filmen är bra eller bara sorglig. Men den får mig att pendla mellan bitterhet och sentimentalitet… Precis som mycket annat här i livet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag antar att jag får återgå till TV-tittandet så att jag inte missar något viktigt.

kommentera...

