Stina och jobbet.

Sitter med den bärbara i knät plus Stina som har bestämt sig för att sitta framför.
Sötisen tycker nog att jag ger henne för lite uppmärksamhet när jag bara knappar på datorn hela tiden. Jag antar att hon har lite rätt i det…
Samtidigt så ska jag åka till jobbet om några timmar och det blir då första gången hon får klara sig helt ensam under en längre period. Vi får väl se vad hon tycker om det… Men jag anar att det kommer gå bra. Det har ju gjort det under de andra tillfällena när hon har varit själv och hon verkar inte så jätte berörd över att ha fått varit ensam.

Hur som helst så måste jag fortsätta plocka lite här innan jag måste ta bussen till jobbet.
Kanske blir det några fler rader skrivna imorgon. Men tills dess får ni ha det så bra 😉

kommentera...

