Spontanvända på Ankan.

De som känner mig väl vet att jag väldigt ofta är den ansvarsfulla, lite tråkiga tjejen som sitter på festerna och håller i andra människors hår när de spyr och tar hand om ja, de som fått i sig lite för mycket. Jag brukar själv inte dricka så mycket och jag är heller inte så påhittig när det kommer till att göra nya och ”läskiga” saker i vardagen.
Så igår när Amanda sa till mig att bara hon och jag ensamma skulle ut på krogen så kände jag både förskräckelse och nervositet. Det är nämligen så att jag aldrig tidigare varit ute på krogen utan en större samling vänner eller min pojkvän i närheten. Men eftersom att Amanda är världens bästa vän som tvingar mig att göra lite nya saker som är utanför min ”trygghets-box” så blev det en spontanvända på Ankan igår.

Till en början var jag skeptisk över hur kvällen skulle urarta sig, men efter att ha blickat tillbaka på allting idag så tycker jag nog att det var en av de roligaste kvällarna jag har haft på länge. Det var en väldigt händelserik kväll och vi träffade en hel del nya människor som var jättetrevliga. Får nog lära mig att göra fler spontana saker i framtiden, för det här var verkligen lyckat 😀

(Skorna som användes på dansgolvet igår).

kommentera...

