4 år.

Gårdagen bestod av att älskling och jag firade 4 år tillsammans. Jag fick fina överraskningar i form av en blombukett och en tripp ner till Ikea för att välja ut en tavla som jag tjatat om i månader. Jag blev så himla överraskad och glad över att han hade hittat på allt det för min skull. Samtidigt som jag skämdes lite över att jag inte hade varit mer kreativ själv.
*

Efter allt mys med överraskningar och mat hemma såg vi även Total Recall på bio. Finns inte mycket mer att säga om det mer än att filmen var lite sådär och att jag hela tiden längtade hem för att mysa med älskling ❤

kommentera...

