Musik, glädje och jobb.

Sitter och lyssnar på musik. Har kommit fram till att ”Fight the bear” och ”John butler trio” är två av mina favoritband just nu. Deras texter är bra, så där lagom djupa precis som jag gillar det.
Sitter även mätt och försöker halvligga vid datorn, vilket får mig att känna mig lite som en ostbåge eller något annat med en böj.
Tror jag är ganska glad. Speciellt för att vi fick sluta en halvtimme tidigare på jobbet idag. Det resulterade nämligen i att jag hann med 3:an hem och inte fick någon längre promenad till lägenheten plus att jag fick middag tidigare – vilket jag är tacksam för 🙂
Hoppas morgondagen blir lika bra. Men tills dess ska jag fortsätta med mitt sittande, tittande och lyssnande.

kommentera...

