Det ena och det andra.

Har gjort både det ena och det andra idag och älskling ligger fortfarande i sängen…
Haha, tror dock någon ringde och väckte honom nu.

Tidigare idag ringde jag till chefen bland annat och pratade med honom om att sluta på jobbet (eftersom studierna börjar och jag känner mig stressad). Det gick fin fint.
Sedan kom ett paket hem till dörren… Har fått två paket nu som jag ej betalat (och heller inte beställt) och som jag vill returnera (får se hur det går).

Efter det så ringde jag veterinären för att boka tid till Stina. Fick en tid tills på onsdag och det är bara en rutinkontroll och id-märkning så förhoppningsvis säger de att allt är bra med henne.

Snart måste jag även packa för imorgon bär det av till Göteborg.

kommentera...

