Göteborg.

Kom hem ifrån Göteborg natten till måndagen eller hur man säger.
Gårdagen bestod mest i någon form av whiplash liknande känsla efter att jag hade åkt både ”Balder” och ”Kanonen” på söndagen. Helgen i stort har dock varit rolig, om något lite galen.

Fredagen bestod bland annat av en tripp till Göteborgs centrum. Jag tyckte dock inte det fanns mycket att hämta där (var nog inte på shoppinghumör). Kvällen avrundades med en hel del alkohol (inte för mig dock) vilket resulterade i att folk näckade och sprang runt.

Lördagen var till skillnad ifrån fredagen väldigt lugn. Det blev lite vattenkrig med vattenballonger fyllda med vatten/karamellfärg. Sedan avslutades den med lite drickande.

På söndagen åkte vi först till Liseberg för att sedan fortsätta hemåt mot Karlstad. Liseberg i stort var väldigt trevligt bortsett ifrån ”Balder” och ”Kanonen” som försatte mig i någon form av chocktillstånd. Med denna slutsats kommer jag förmodligen inte åka ”Balder” igen men åker däremot mer än gärna till Liseberg…

Känns skönt att äntligen vara hemma och gosa med katten ❤
Och det blir nog inte fler bravader för ens nästa år igen.

kommentera...

