Börja träna.

Har inte haft tid eller ork att skriva (som vanligt).
Förmodligen för att jag bland annat har en bok på 730 sidor om psykiatri. Fick även reda på idag att jag förmodligen har läst mer än nödvändigt i boken – det vill säga fel kapitel… Det går ”bra” nu, kan man säga. Men men, bättre att ha läst för mycket än ingenting alls 😉

Jag har däremot gjort annat än bara suttit och läst. Har slagit i skallen (eller möjligtvis någonting åt det hållet). För jag har fått för mig att börja träna (kan ni tänka er det?). Världens lataste människa har gått och fått för sig att gymma nog vore någonting ändå (kalla mig galen, men jag tror undergången är nära… i alla fall om man ska lita på all den hysteri kring någongång i december 2012).

Hur som helst var jag iväg i måndags och köpte träningskläder och igår var jag på gymmet. Det var riktigt skoj och jag har lyckats släpa med mig Ida också! 🙂
Imorgon bär det av till uni och sedan förmodligen till gymmet igen (heja, heja!)

kommentera...

