Osammanhängande.

Tryin’ to get my shit together… Eller vad man ska kalla det.
Går lite upp och ner det där. Humöret eller snarare känslan av vaddetnuärjagskakänna.
Hur som helst, livet är ju som jag brukar säga – en berg och dalbana.
Och jag vet ju det nu efter sommarens tripp till Liseberg att jag inte gillar dem så mycket.
Berg och dalbanorna alltså.

Stress. Tror jag är största orsaken till varför ingenting riktigt är som det ska.
Men ska man studera på universitet så får man lida, lite. Och jag tror jag gillar det, ibland.
Jag ska dock försöka att inte gräva ner mig (som jag gör under varje tentavecka).
Måste ju som sagt ”get my shit together” – vad nu det innebär.

Känner att allt är osammanhängande. Bäst jag lägger av.
Tack och hej för mig. Leverpastej.

kommentera...

