Salstentan.

Jag har inte haft så mycket fritid på sistone på grund av en rätt så intensiv kurs i psykiska sjukdomar (I).
Dock så är jag ledig nu, i en hel vecka innan nästa kurs börjar (psykiska sjukdomar II).
Hemtentan är inskickad och salstentan är gjord.
Var jättenervös i natt och hade svårt att somna på grund av salstentan,
men nu i efterhand inser jag att det förmodligen var dumt att göra en sådan stor grej av det.

Det ska bli skönt att vara ”fri” en stund, samtidigt som att jag känner att jag förmodligen kommer att slösa bort min tid på ingenting…
Jag kan heller inte helt bli kvitt mina tankar kring hur resultatet i fråga kommer att bli.
Men nu är allt gjort i alla fall och jag får väl hoppas på det bästa.

kommentera...

