Några rader skrivna.

Det tycks alltid bli så att jag glömmer bort att jag har en blogg som existerar.
Lite som att livet kommer emellan,
men det är nog snarare av ren lathet det inte har blivit några rader skrivna.
Hur som helst så går livet vidare ändå, även fast det är tyst och dött just här.

Det nya året har börjat och jag känner konstigt nog
att det är dags för lite nya tag (kommer inte ihåg när jag senast kände det).

Igår var jag på gymmet för första gången på det här året till exempel.
Tänkte att det är dags att skaffa sig lite kondis innan jag ”kolar”,
och förhoppningsvis kan jag hålla mig till träningen någorlunda bra.
Måste bli av med mitt onyttiga beteende också, men det lär ju bli svårare.
Jag kan ju inte motstå all kebab och allt godis – för det är ju så gott!
Har dock försökt hålla mig ifrån onyttigheterna genom att bunkra upp med kiwis och äpplen. Så jag får väl se hur det går…

Apples and kiwis
Nu ska jag kila, kanske kolla upp någon yoga-video eller två
(kan inte fatta att det är jag som skriver detta just nu – jag är ju onyttigheten personifierad!)
Och så skriver jag återigen när jag väl kommer ihåg att skriva,
eller när jag har något vettigt att dela med mig av. 
Namnlös

kommentera...

