Maten kallar på mig.

Håller just nu på att vänta på att maten ska bli klar.
Tobias och Louise kom nämligen över så det blir lite ”extra fin” middag idag.
Lövbiff, potatis i ugn och madeira sås står på menyn (och jag är så hungrig!)

Samtidigt som alla håller på med att springa fram och tillbaka i köket
så försöker jag att läsa och plugga lite till högskoleprovet
(vad har jag gett mig in i undrar jag nu).
Känner mig inte direkt jättesmart när jag kollar igenom mattedelarna.
Men det ska nog gå på något sätt, med lite förberedelser så…
Nu har jag dock fått nog av förberedelser och ska nog ta och bege mig in i köket!
Maten kallar på mig.
Namnlös

kommentera...

