Högskoleprovet.

Pluggar till högskoleprovet vid sidan av mina studier och idag så märkte jag av lite framsteg. Om det beror på ren tur eller att jag faktiskt börjar förstå vad det är jag håller på med, vet jag inte riktigt. Hoppas på att det är min ökade kunskap som gör det, men det har jag lite svårt att tro. Läser i alla fall boken ”Den kompletta guiden till högskoleprovet” och gör gamla prov i hoppet om att det kommer att löna sig tillslut…
Bild
Jag vill nämligen komma in på sjuksköterskeutbildningen efter att jag är klar med programmet som jag läser nu. Hoppas, hoppas på att det går vägen. Men nu ska jag ta en liten paus ifrån pluggandet för dagen och kolla på lite ”Community” och kanske äta lite godis. Man måste ju unna sig lite ibland 😉
Namnlös

kommentera...

