Stressigt.

Har inte skrivit här på ett tag – igen. Det går inte så bra för mig att försöka hålla (vilka ni än är som läser) uppdaterade. Jag har det för tillfället väldigt stressigt och det är bland annat därför jag varken har lust eller ork att skriva.
I fredags var jag på arbetsintervju hos Karlstad och Hammarö kommun gällande sommarjobb… Jag var jättenervös och tycker mest att jag gjorde bort mig. Men jag får väl se om de hör av sig någon gång innan sommaren.

Gårdagen och idag har bestått av att försöka lösa en uppgift som går ut på att göra en tematisk kvalitativ analys av tre olika berättelser. Egentligen så är det nog inte en svår uppgift, men jag har verkligen svårt att begripa vad det är frågan om. Grät tillslut för att jag blev så frustrerad förut (är jag en överdrivet dramatisk människa? förmodligen).
Efter att ha gjort klart den tematiska kvalitativa analysen är det tänkt att jag ska förbereda en samtalsguide, utföra ett karriärscoachande samtal under 45-60 minuter, skriva en rapport på 3-4 A4 sidor om detta och slutligen analysera ett tal/någon slags kommunikation på 5 A4 sidor… Och allt detta inom de kommande 2 veckorna. Och oj, jag glömde visst att jag även har två seminarium denna vecka som kommer och en ny kurs som börjar veckan efter det… Jag är bitter och trött på universitetslivet (för tillfället).
Namnlös

kommentera...

