Seminarium och samtalsguide.

Är jättetrött idag, så har spenderat en stor tid på soffan och kollat på tv. Men missuppfatta mig inte, jag har fått ut relativt mycket utav dagen i alla fall. Kan bero på att jag gick upp ganska tidigt och gjorde mig i ordning för att åka till uni… Vi hade nämligen ett obligatoriskt tillfälle med seminarium på en vetenskaplig artikel om stereotypisering (som var väldigt intressant faktiskt!) och det gick bättre än väntat.
190352_10151453937352250_570080616_n
Efter seminariumet åkte jag hem och har skrivit lite på samtalsguiden som jag ska utgå ifrån när jag håller i karriärscoaching-samtalet, som jag tänkt utföra nu till helgen. Känns som att bitarna börjar falla allt mer på plats, och kanske hinner jag göra klart allt som ska göras innan inlämningsdatumet (utan att bli allt för sönderstressad). Känns bättre nu när jag även har gjort klart den tematiska kvalitativa analysen som skulle göras också – det gick tillslut! (även om jag kände att det var läskande att nästan hoppa av allt vad gällde studier ett tag).

Nu känner jag mig nästan lite rastlös för att jag inte riktigt vet vad jag ska göra härnäst… Funderar på att ta en storstädning av lägenheten imorgon, och kanske kolla lite på en film jag funderar på att välja till analysen (som är en del av tentauppgiften). Men men, vi får se, kan vara skönt med att få pusta ut litegrann också.
Namnlös

kommentera...

