Fullspäckad dag.

Har haft en ganska fullspäckad dag idag. Lyckades till och med slutföra karriärcoachingssamtalet som ska användas till tentan i samtalsmetodik! Kände redan under tiden då jag gjorde samtalet att det var långt ifrån felfritt. Men eftersom det är det första så kallade professionella samtalet jag har hållit i så måste jag nog erkänna att jag är lite stolt över mig själv ändå (det var ju inte en total flopp).

Efter samtalet och allt plugg så har jag nu haft lite fredagsmys med älskling och Stina. Vi käkade hemmalagad kebab i bröd och jag lyckades svälja en piercingkula ifrån min tungpiercing (vilket jag redan lyckats med en gång tidigare denna vecka)… Tror det är dags att köpa nya tungpiercingar (innan jag ”äter upp” allihopa).

Funderar på något sådant här:
4666  5831

Hur som helst så ska jag nu återgå till fredagsmyset med lite pepsi och cheeseballs – Skönt att koppla av lite innan morgondagen (då jag troligtvis måste fortsätta på tentan då igen).
Namnlös

kommentera...

