Kämpat med tentan.

Idag har jag suttit och kämpat med tentan hela dagen… Dängde faktiskt skiten ur den. Så nu är det bara analysdelen kvar. Känner mig riktigt osäker på den, så jag kommer verkligen behöva den här veckan på mig att slutföra den. Vet knappt om jag har valt rätt ”kommunikation/tal” att analysera eller hur jag ska gå tillväga för att analysera på bästa sätt. Har haft tankarna på en film som känns ganska lämplig, men jag är inte hundra på om det kommer gå att göra en bra analys på den. Funderar därför på att kolla på den ikväll eller imorgon för att få lite mer klarhet i det. Längtar egentligen ganska mycket efter lite ledig tid, lite fritid till att få träna, umgås med folk eller äta godis (kanske alla tre samtidigt?) Men än är det inte slut på tentaperioden, så lugn och ro får jag inte på ett tag… Fick även mejl förut om att jag ska på arbetsintervju inför sommarjobb på tisdag (hos Mcdonalds av alla ställen) Så nu har jag ännu en sak att lägga till på ”att göra listan för veckan”. Jag har även (som jag tidigare nämnt) en ny kurs som börjar på torsdag. Vilket inte direkt gör mig mindre stressad. Vet faktiskt inte hur jag ska hinna med allt, men det återstår att se (håller tummarna på att analysen blir lätt att genomföra, men det är nog att hoppas på för mycket).
tumblr_mhwpoqcChh1s5tummo1_500_large
Namnlös

kommentera...

