Fast med tentan.

Känner just nu att jag sitter fast med tentan, så tar en paus och skriver här istället (”bra” när jag har så ”oändligt” med tid och allt…). Hatar att behöva skriva hemtenta och stressa över det. Men jag vet inte hur jag ska gå tillväga härnäst, filmen jag tänkte analysera kändes krånglig och jag har svårt att se att jag kan komma upp i 5 A4 om den. Funderar nu på att byta till en annan film, eller kanske till och med skrota hela filmidén och köra på ett tal eller något. Funderingar, funderingar, de tycks aldrig ta slut. Jag låter väldigt negativ, kom jag på nu. Men det är inte bara jobbigt allting heller, fick nämligen ett samtal ifrån Karlstads kommun där de undrade om jag fortfarande var intresserad av sommarjobb på handikappomsorgen. Så hoppas nu innerligt på att det går vägen, för det vore rena drömjobbet att få jobba med människor (eftersom att det är någonting sådant jag har tänkt mig i framtiden).
Namnlös

kommentera...

