Ny kurs & de sista sidorna på tentan

Började en ny kurs idag: ”En orientering i kognitiv beteendeterapi”. Verkar intressant! Sitter dock fortfarande fast med de sista sidorna på tentan, så jag kan inte riktigt ”lämna” den gamla kursen bakom mig riktigt än. Hoppas dock på att bli klar idag (helst), då sista inlämningsdagen är på måndag och tentan ska lämnas in både via urkund och i pappersform. Hujedamej, säger jag. Vill helst av allt ta ledigt, en resa till något varmt ställe vore ju inga fel 😉 Men dessvärre har jag ju ingen tid med det, tyvärr…
487130_440667259303914_14861598_n_large
– Jag skulle inte säga nej till något sånt här istället.
Namnlös

kommentera...

