Ordbajsat.

Tror jag blev klar med tentan nu (har aldrig tidigare ordbajsat så mycket under en tenta som jag just gjorde den där sista sidan!) Men ändå, jag hoppas att det räcker till ett G i alla fall, för nu orkar jag verkligen inte skriva ett ord till… Får se hur jag känner imorgon, tänkte kolla igenom allt en sista gång då och om det ser bra ut, då blir det tamejfaen att skicka in den alltså. Skönt, osv. för jag känner verkligen att jag behöver den här helgen nu efter att ha suttit hela förra helgen och denna veckan med tentan. Blir ju punkgalan imorgon också på Nöjes, vilket jag ser fram emot som bara den… Ska ju få se bland annat Charta 77, Mimikry och Astakask då!

Namnlös

kommentera...

