Loppis och 3D-tv

Idag har jag haft det väldigt mysigt (trots att jag varit oerhört trött). I början av dagen träffade jag på min syster och gick på loppis och efter det en runda på stan. På loppisen fyndade jag den fulaste vattenpipan jag någonsin sett, men då den var så billig och våran gamla gått sönder så fick den följa med hem (för endast 20 kronor!). Tänkte på alla sommarkvällar man kan sitta på balkongen och bara ha det trevligt (eller varför inte ha den som en halvful prydnad på golvet? Som den är nu). Köpte även med två böcker: ”Bakom stängda dörrar” – som är en oerhört hemsk självbiografi och ”The incredible book eating boy” – som är en bilderbok som handlar om en pojke som gillar att äta böcker, jättesöt och bilderna var ritade i sån stil som jag gillar (jag kan inte riktigt beskriva vad stilen heter så jag visar med ett foto istället):
549299_10151481523782250_375611096_n
Efter loppisen och stan åkte jag hem till mig, men efter en snabb vända hem insåg jag att jag hade ganska tråkigt… Så jag fortsatte vidare hem till Lars och Anton, då älskling var där. Det blev att kolla på ”Wreck it Ralph” på Lars nya 3D-tv och sedan kolla på lite Bingo lotto (känner mig gammal). Innan vi gick hem kollade vi även på Gordon Ramsays ”Kitchen nightmares”, vilket var ett mer irriterande än underhållande program (eftersom att personerna i avsnittet inte verkade förstå hur man driver en restaurang på ett bra sätt).

Hur som haver, så har dagen varit väldigt bra! Jag är bara så himla sliten, så snart är det nog dags att krypa till kojs.
Namnlös

kommentera...

