Helg igen.

Nu äntligen är det helg igen, som jag har längtat! Ska bli skönt med lite sovmorgon (och bara ta det lugnt). Har förvisso lite plugg att göra aka. kurslitteratur att läsa. Men förmodligen är det lätt gjort och tar förhoppningsvis inte all min lediga tid 😉
Funderar på att hitta på något i helgen, men vet inte vad. Problemet är att jag helst skulle vilja umgås här hemma hos mig, men älskling har råkat ut för någon typ av förkylning/feber. Så det går ju inte så bra (om jag inte vill smitta ner någon).
Funderingar och bekymmer… Jag är ganska bra på att fundera och bekymra mig kring saker har jag märkt (ingen nyhet att jag är sådan för de som känner mig, men ändå).
Just nu funderar jag främst på hur jag ska klippa mig, för mitt hår har blivit så tjockt och tråkigt:
bild005
Vilket kanske inte syns så jättebra på bilden (då det är en kass cam-bild+ att jag har plattat håret). Men ändå.
Nu får ni ju en bild av mig också och det kan man ju inte tacka nej till (sarkasm och ironi på hög nivå).

Well, jag lär ju skriva här igen, om något ointressant under helgen, men men tills dess:
Ha en glad helg på er!
Namnlös


kommentera...

