Efter gårdagens bravader.

Man känner sig så ”snygg” när man vaknar upp efter gårdagens bravader och inte ens har tvättat av sig ”ansiktet” ifrån kvällen innan. Det är inte en vacker syn när mascaran ligger längs med halva ansiktet, inte heller är det en vacker syn när man har dreglat under natten heller (men det är ju nästan obligatoriskt att dregla, jag menar jag har ju saliv i munnen så att säga). Men allting är inte hemskt heller, jag menar jag hade ju en trevlig kväll igår med Amanda, även fast det var en relativt lugn kväll så var det ju väldigt mysigt. Det var även skönt att komma hemifrån en stund (slippa att läsa kurslitteratur och att hitta på någonting annat att göra för en gångs skull).

Idag däremot blir det inte mycket aktivitet här, möjligtvis att jag läser lite i kurslitteraturen (för att kompensera för gårdagen), men utöver det kommer det nog vara så lugnt så (vilket också är ganska mysigt). Tror nämligen att älskling och jag ska skicka efter den efterlängtade ”lördags-kebaben” snart, hehe 😉
Namnlös

kommentera...

