Hejhopp, måndag!

Hejhopp, måndag! Sitter för tillfället och försöker läsa kurslitteratur, men det är roligare att sitta här och knappa har jag märkt… Huruvida detta är ett effektivt sätt att lära in på går ju att ifrågasätta, men vad sjutton det är ju inte tenta än 😉
480446_10151497527822250_785580719_n
Innan jag satte mig för att plugga var jag iväg en sväng till Välsviken för att veckohandla. Veckohandlingen blev lite annorlunda ifrån vad den brukar vara. Älskling är nämligen fortfarande ganska sjuk (och ligger och sover just nu). Så jag fick strutta runt i affären helt på egen hand med en kundvagn. Kändes ganska skönt att svischa förbi alla hyllor fyllda av mat och diverse andra produkter och få ta den tid man behöver för att kolla på allt, utan att älskling stönar över att det tar år och dar 😉 Men men, ska försöka vara lite snäll och ta hand om honom nu, och hoppas på att han blir frisk till helgen för då är det tänkt att vi ska åka till Stockholm, gå på 2 års kalas och övernatta på hotell.
Namnlös

kommentera...

