Bergvik köpcentrum och Välsviken med Marie.

Idag har jag spenderat dagen på både Bergvik köpcentrum och Välsviken med Marie. Var riktigt roligt att träffa henne och det borde göras oftare, då det var ett tag sedan sist. Vi tog en fika och shoppade lite och jag fick med mig bland annat de här två sjalarna hem:
304306_10151501023542250_1228185188_n   208478_10151501023582250_1999923743_n
Marie har just fått sitt körkort också, så idag körde hon runt mig i bilen, först ifrån Bergvik till Välsviken och sedan hem. På väg hem började en varningslampa i bilen lysa (lite läskigt). Men efter att vi kollat i manualen och Marie ringt runt lite så verkade det inte vara ett så stort problem (och man kunde förhoppningsvis köra hem), så det gjorde hon.

Just nu sitter jag och funderar på om jag kanske ska plocka fram lite plugg (känner mig dock inte så jättemotiverad till detta, men det måste ju göras någon gång, tyvärr). Känns dock mer frestande att slå på ett CSI avsnitt och käka lite godis, men jag får se hur jag gör.
Namnlös

kommentera...

