Föreläsning, sommarjobb & Bergvik.

Det har än så länge varit en rolig, men lite hektisk dag för mig idag. På förmiddagen var jag på föreläsning om hur man omstrukturerar tankemönster (inom KBT) och senare efter det tog jag bussen in till stan. Väl inne i stan gick jag iväg till handikappomsorgen inom Karlstads kommun för att lämna in mitt utdrag ur belastningsregistret och klargöra lite saker kring sommarjobbet. Fick reda på att de har funderat på en person som de kan tänka sig att jag kommer kunna arbeta med. Och jag ska därför höra av mig imorgon för att boka in ett möte med personen som jag kanske kommer få jobba med. Jag håller verkligen tummarna för att personkemin stämmer när vi väl ses, men det är ju svårt att veta redan nu, innan vi har träffats…

Efter mötet på handikappomsorgen var jag ”tvungen” att åka till Bergvik köpcentrum (trots att jag redan hade varit där igår). Anledningen till det var för att jag hade sett en topp (klänning?) som jag tyckte var så himla snygg men inte vågat köpa, då jag tyckte den var lite väl vågad och en aningens stor. Men idag kom jag på andra tankar och tänkte att den nog satt ganska fint ändå (det finns ju ingen mindre storlek än 34, så den fick passa tyckte jag). Hoppas nu bara att det blir lite varmare och att jag hittar ett tillfälle att ha på mig toppen:
598936_10151502577657250_699818112_n   483773_10151502577377250_682612571_n
Efter det här köpet måste jag dock lugna ner mig lite med shoppingen, för nästa vecka bär det nämligen av till Göteborg och Ullared (och då ska jag ju shoppa en massa saker till är det ju tänkt). Som tur är så slutar all denna konsumtionsgalenskap förhoppningsvis snart 😉
Namnlös

kommentera...

