Rutinmässigt dravell.

Förstår mig inte riktigt på varför jag vaknar upp klockan 7 på en fredagsmorgon när jag dessutom är ledig. Men men, ibland är allt ett riktigt mysterium. Trots det tidiga uppvaknandet så har jag det ganska trevligt ändå, sitter under täcket och halvmyser med lite musik i bakgrunden och försöker dröja mig kvar i den här mysiga stunden lite längre än vad jag kanske förtjänar…
Precis som alla andra dagar har jag plugg att göra, disk att diska och annat sådant där rutinmässigt dravell som måste uträttas. På det måste jag ringa ett viktigt samtal, men även packa, för imorgon är det tänkt att vi ska åka till Stockholm. Jag har lite mycket för mig just nu (som ni kanske förstår)…

Men innan jag hinner stressa över det tänkte jag dela med mig av den här nyfunna låten:

Namnlös

kommentera...

