2 års kalas & hotellvistelse.

Det har varit en fartfylld, men mysig dag med allihopa på 2 års kalaset. Älsklings tre systerssöner (varav en av dem som fyllde år) höll kalaset i full rullning hela dagen 🙂 Det har varit en massa lek, högläsning, sång och mys. Under kalaset serverades även en glasstårta i form av ett tåg, som jag bara var tvungen att ta kort på:
1628_10151506523397250_688496139_n
(Sött eller hur?) Denna kalasade vi alla på och senare åt vi även middag i form av potatissallad, kycklingklubbor, rostbiff mm.
Det var jättemysigt att leka med barnen och träffa alla igen. Tyvärr är vi ju inte i Stockholm så ofta, men när vi väl ses så är det hur trevligt som helst (och det skulle nästan behövas oftare, enligt min mening).

Just nu ligger jag i hotellsängen här på ”Scandic, Kungens kurva” med älskling bredvid. Vi har just checkat in och snart blir det lite mys framför tv:n ❤ Älskar att övernatta på hotell, speciellt med älskling då 😉 Känns lite speciellt och romantiskt på något sätt, och det är väl inte så konstigt egentligen (kolla bara på rummet):
313402_10151506523167250_585601379_n
Well, nu måste jag dra mig, så att jag inte fastnar här allt för länge. Man vet ju aldrig vad en hotellvistelse kan bjuda på 😉
Namnlös

kommentera...

