Gnällspik.

Har just kommit hem ifrån affären (måndagens obligatoriska veckohandling måste ju genomföras som vanligt). Men jag våndades inte jättemycket över det, för det resulterade trots allt i att jag fick med mig massa gott hem 🙂 Dessvärre måste jag förmodligen läsa lite i kurslitteraturen (är ju bara åtta dagar kvar tills salstentan, så nu börjar tiden rinna ut!). Jag vet inte riktigt hur det blir med det dock, börjar känna mig lite krasslig, har spränghuvudvärk osv. vilket gör att jag får svårt att koncentrera mig. Innan affären kom jag hem ifrån en heldag på uni, vilket även det tär på den lilla koncentrationen (motivationen?) som finns. Hujedamej, vilken gnällspik jag är, men vissa dagar är det bara så antar jag… Hoppas innerligt på att jag mår bättre imorgon dock, för då är det tänkt att jag ska åka med min syster och hennes vän till Göteborg (för att senare åka vidare till Ullared dagen efter).

Åh, men nu har jag nog klagat klart för stunden, blir nog att bosätta sig under täcket med den här som tröst mot den onda huvudvärken:
6314_10151509842752250_566950433_n
Namnlös

4 reaktioner på ”Gnällspik.

kommentera...

