Tillräckligt kry för att åka ändå.

Klagade igår på att jag kände mig krasslig och var orolig för att jag inte kunde åka till Göteborg idag. Men efter att ha sovit på saken, så känner jag mig tillräckligt kry för att åka ändå. Jag tänker nämligen inte kapitulera för någon dum huvudvärk eller nästäppa som gör att jag missar någonting roligt 😉 Kanske är jag bara vrång och envis, men sån är jag. Nu har jag i alla fall börjat packa lite smått och ska snart slänga mig  i duschen och fixa med det sista och sen är jag mer än redo för att bege mig bort mot nya vidder.
Namnlös

kommentera...

