Ullared.

Igår kom jag hem ifrån Ullared vid åtta tiden på kvällen. Var där med min syster och hennes kompis Hanne och det var jättetrevligt. Jag blev jätteglad över alla fynd, det blev ju en hel del saker köpta (och jag kan inte fatta att vi kunde få plats med allt i bilen när vi åkte hem)…
487531_10151514747052250_1993302605_n
Allting är i stort sett uppackat nu, men jag har inte orkat fotografera allt (för det är en hel del prylar!)
Kan dock nämna några saker som jag är extra nöjd över att ha köpt:
* Nya gardiner till vardagsrummet (det behövs verkligen, för de som hänger uppe nu är jättetråkiga).
* Kattlåda med tak (så Stina kan uträtta sina ärenden lite mer privat, haha).
* Träningskläder (så att jag kanske ska bli motiverad till att gå till gymmet).
* Pläd till soffan (mysig och inte söndertvättad som min tidigare).
* Tavlor med visdomsord (till sovrummet).

Well, nu kan jag inte komma på mer saker som jag köpt, även fast det var 79 produkter enligt kvittot (herregud…) Som tur är har jag inte så mycket mer saker jag kan köpa (som jag kan komma på, eller som får plats i den här lilla lägenheten). Möjligtvis en ny vårjacka, då jag hoppas att det ska bli för varmt för vinterjacka snart. Men, det återstår väl att se 😉

Namnlös

kommentera...

