Babyshower.

Just kommit hem ifrån min systers babyshower! Idag var första gången jag någonsin varit på en sådan så jag visste inte riktigt hur det skulle gå till. Men det var jättemysigt, vi lekte bland annat massa lekar som rörde ”bebis/barn tema” som var väldigt roliga att genomföra. Speciellt den då vi fick springa stafett genom att byta blöja på en docka med ögonbindel på, för att sedan ta av oss ögonbindeln och sätta på dockan en pyjamas med en massa knappar (som var jättekrångliga, speciellt då man var tvungen att vara snabb för att vinna över andra laget). Utöver lekarna så hade det även anordnats en skattjakt för min syster, då hon skulle hitta en gömd present i form av en jättefin korg med himmelsäng till. Men hon fick fler presenter också förstås, som hon slapp leta efter 😉

Lite bilder ifrån babyshowern:


Har varit en väldigt trevlig och annorlunda lördagskväll tycker jag, och min syster var så fin 🙂 ❤
Namnlös

kommentera...

