Lite pizza.

Har just käkat lite pizza för att fira att jag skrev salstenta tidigare idag. Det var några frågor jag var lite fundersam över, men när allt kommer omkring så tror jag i alla fall att jag blir godkänd och det är ju huvudsaken 🙂
pizza-party
Älskling har somnat på mig nu också, och jag funderar på att antingen A: knuffa bort honom eller B: låta honom sova, för att han är så söt när han ligger och småsnarkar… Jag tror det lutar åt B, jag är ju trots allt på ganska bra humör 😉 Är ju i stort sett ledig fram tills den 3:e (om man bortser ifrån en metoduppgift som ska skrivas hemma). Åh, jag ser verkligen fram emot den här ledigheten, med sovmornar och onyttigheter, mums! ❤
Namnlös

kommentera...

