En vända på stan.

Just kommit hem efter en vända på stan med min syster. Vi strosade runt lite i affärer och jag hittade en lykta och lite påskgodis som jag fick med mig hem. Syster köpte lite kläder som hon behövde då hennes mage växer som attan nu när hon är gravid. Jag tycker hon är så söt med hennes gravidmage och inom mindre än tre månader är det tänkt att hon ska bli mamma (och jag ska äntligen få bli moster!). Åh, jag längtar helt galet mycket, samtidigt som man får ta tillvara nu på de här månaderna som det bara är hon och jag på stan, för sen kommer ju skruttet få följa med när vi ska shoppa och hålla på 😉

(Lite bilder från idag)

Namnlös

kommentera...

