Högskoleprov och stress.

Just kommit hem ifrån en heldag fylld av högskoleprov och stress. Jag vet dock inte ännu vad det slutgiltiga resultatet blev (då det kommer om 4 veckor, efter normeringen). Hoppas däremot på att det blir som jag förväntar mig… – Efter att ha rättat efter facit här hemma och kollat upp förra årets normeringstabell, så ser det ut att kunna räcka till sjuksköterskeprogrammet ändå. Vilket jag hoppas innerligt på! Men, tills dess får jag vänta, och kanske fira att jag äntligen gjort provet och är klar med högskoleprovet (för all framtid, förhoppningsvis).
hp
Åh, skulle passa bra att få  slumra till lite nu… Jag är så himla slutkörd! Men att sova hinner jag väl inte med så klart.
Namnlös

kommentera...

