Roligt paket.

Tar för tillfället en liten paus ifrån kurslitteraturen (som just nu handlar om ”coaching”). Har bland annat småplockat i lägenheten för att undvika att ”sträckläsa” ut hela boken (som om det finns en risk för det, haha). Nej, men risken är ärligt talat att jag inte vare sig förstår eller minns det jag nyss läst om jag inte tar det lite lugnt (och då är det mer effektivt med lite småpauser här och där, har jag märkt). Dessutom tog jag ”den långa vandringen” ner till brevlådan och fick med mig ett roligt paket hem under pausen, och det är ju aldrig fel 😉
563213_10151550907542250_1730246701_n
Paketet innehöll ett par blåsvarta byxor ifrån ”Dr.Denim”/”Kissy”… som jag längtar efter att dra på mig så klart.
Namnlös

kommentera...

