Depp-förmiddag.

Har världens ”depp-förmiddag”. Har egentligen saker som behöver göras aka. vetenskapliga artiklar att läsa, men jag har ingen lust just nu. Har bara spenderat dagen på soffan och kollat på tv (känns helt meningslöst att ligga här och göra ingenting, men motivationen är som bortblåst). Samtidigt så hjälper ju inte tv:n så mycket för att öka motivationen (eftersom jag bara kollar på ”depp-program” ändå). Tittar på bland annat ”16 and pregnant” och ”Teen mom”, som annars är några av mina favoritserier, men idag blir jag bara irriterad på hur vissa av ungdomarna beter sig (de är omogna osv.).
Funderade en stund på att kolla på resor utomlands (bara för att drömma mig bort en stund). Men det var inte speciellt effektivt då det bara rev upp en massa jobbiga minnen och känslor. Ibland blir jag bara trött på mig själv och önskar att jag kunde stänga av mina tankar.
Keep calm and fly to Thailand
Namnlös

kommentera...

