Introduktionsmöte hos kommunen och promenad.

Tidigare idag var jag på introduktionsmöte hos kommunen för att få lite mer information om sommarjobbet (jag börjar längta lite nu, samtidigt som jag är lite nervös också förstås).
11993_10151560586342250_1609292903_n
Efter introduktionsmötet tog jag en promenad ifrån Haga och hem till Rud (jag försökte använda mig av min app Runkeeper för att beräkna avståndet, men GPS:n på mobilen verkade inte vilja fungera idag). Jag skulle kunna tänka mig att avståndet var runt 4 kilometer eller något åt det hållet. Tror det skulle vara bra för mig att ta en sådan promenad en gång  per dag eller i alla fall några gånger per vecka (förhoppningsvis blir det ytterligare någon promenad i helgen, om jag inte växer fast i soffan eller något annat dumt).
Men tills dess måste jag ställa mig i köket, för jag håller på att göra kycklingsallad 🙂
Namnlös

kommentera...

