I2-marten.

Tog en tripp till I2-marten med älskling, Ida, Tobias, Adam, Simon och Jacqueline idag.
Vi träffade även på Lars, Anton, Anton och Uno på marten och det var roligt att vandra runt samtidigt som man umgicks. Som tur var så var vädret väldigt bra också (solen sken och det blåste lite lätt). Vid några tillfällen frös jag dock ändå (men jag är ju en ganska frusen person, så det var inte oväntat).
Älskling och jag hittade både det ena och det andra på marten…
Bland annat en massa kryddor, chillinötter och remmar:    
I2
Men även lite roligare saker så som vattenpärlor och smycken:I22
Utöver dessa saker fann älskling även två t-shirts och ett skärp som han köpte.
Samtidigt som jag hittade väldigt fina handgjorda smycken som jag så klart var tvungen att ha utöver ”döskallearmbandet” 😉

Namnlös

kommentera...

