Tentaperiod och stan.

Hej hopp! Har inte skrivit här på hela veckan, har nämligen tentaperiod nu (igen), så det blir inte mycket tid över till annat än plugg plugg och lite mer plugg. Fast idag unnade jag mig faktiskt att åka hemifrån och hitta på något som inte var ”utbildningsrelaterat”.
Åkte med älskling och Ida in till stan, tänkte nämligen fika på ”Carli choklad” men det var så mycket folk där inne, så det gick inte. Blev istället en kebabtallrik för min del och pizza till älskling och Ida. Sedan gick vi även in i diverse butiker och jag kunde ju inte låta bli att köpa lite kläder:
62618_10151575858242250_1636927021_n
Nu ska jag nog ta resten av dagen ledigt också, för det tycker jag att jag förtjänar nu när det är lördag och allt 😉
Namnlös

kommentera...

