Lillgammal.

Har kommit på mig själv att känna mig enormt gammal (i sinnet) på senare tid. Visserligen har jag väl alltid varit lite ”lillgammal”… Men nu börjar det verkligen bli illa alltså! Min nya favorithemsida för tillfället är hemnet.se, där man kan sitta och drömma sig bort  när man bläddrar runt bland hus och bostadsrätter. Jag vet ju själv att det kanske inte är speciellt realistiskt att drömma efter ”vovve, villa och volvo” när man är så ung som jag är (vilken ekonomi har jag nu som student till exempel?). Kanske kan man kalla mig enormt framåtsträvande eller att jag älskar att ha huvudet i det blå… Men gud jag kan ju inte låta bli! 🙂
Hemnet
Namnlös

2 reaktioner på ”Lillgammal.

kommentera...

